diumenge, 18 de gener del 2015

THE SWEET LAB

Fa dies que vull fer aquesta entrada, The Sweet Lab és una botiga de pastissos basada en fondant i cupcakes. Els responsables són dos nois, Daniel i Alberto que tenen molta creativitat i bon gust!
A la botiga hi fan cursos per petits i grans, i tenen molt material tan per decorar, com eines o productes com fondant. També fan encàrrecs al gust del consumidor, espectaculars! Tot això amb amabilitat i amb un somriure als llavis! ;)
A mi m'agrada més fer els pastissos a casa, però per sorprendre si no tens el temps suficient és una bona alternativa i a més a un preu assequible.
Per l'aniversari de la meva petita, els hi vaig encarregar el ninot de neu de la pel·lícula Frozen, l'Olaf, ja que la Júlia n'és molt fan però els pastissos de fondant no li agraden, així que vaig fer jo el pastís al gust d'ella i el vaig decorar més o menys i llavors li vaig posar el ninot de neu, així va quedar! Ella n'estava encantada, i això és el que compta no trobeu? 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada