divendres, 19 de desembre del 2014

Bossa reversible

Fa molt que tenia aquest patró, és una bossa reversible, vaig trobar la referència buscant al pinterest. Una amiga em va comentar si li podia fer.. fa mooolt!  Eh Anna?? ;)
Jo no havia fet mai cap bolso, així que li vaig dir que primer faria una prova per mi i llavors ja en parlaríem.... La prova està aquí... a mi m'agrada molt! L'he portat tot l'estiu. Tinc pendent de tornar-lo a fer però amb butxaca a dins i tancat amb un botó. La bossa no és complicada de fer, potser les pinces del costat al no haver-les fet mai em van portar més estona, la resta amb les instruccions del patró és de fàcil fer.
La tela llisa és un lli marronós comprat a ikea, és guixudet i li dona consistència a la bossa. La tela estampada és comprada al Japó, a Modes 4U i d'echino.



patró trobat a: http://verypurpleperson.com/2010/04/making-reversible-bag/



1 comentari: