dimarts, 23 de desembre del 2014

Amic Invisible 2014

Ara que la meva amiga invisible ja ha rebut el seu paquet, us puc fer un breu resum del què li vaig enviar.

Vaig fer una guirlanda  molt senzilla, amb roba de lli gruixuda amb aplicacions d'arbres de nadal. Amb colors suaus i iguals, crec que és la manera que quedi bé a totes les cases, de qualsevol estil.



Com que té tres homenets a casa que de ben segur els hi agrada la xocolata... els hi vaig comprar xocolatines nadalenques i amb paper craft vaig fer uns arbres de nadal més grans on posar-hi les xocolatines, decorats amb estrelles, botons i washi tape, personalitzats amb el seu nom.
Us pot servir d'idea si heu de fer algun detallet a algun nen o nena, fàcil, ràpid i de bon rebre! ;)




Per últim per acabar d'omplir la caixa, unes rodanxes de tronc tallades i pintades amb chalk paint blanc, i estampades amb les lletres n a d a l. 


I això és tot! Això si, també li vaig posar la postal de nadal que he enviat aquest any. I tot ben embolicat, que és el primer que veus quan reps un paquet o regal..!!  :)

Una caixa reciclada, que quan obres hi trobes un arbre fet amb una branqueta i washi tape. També ho podeu fer servir per fer postals de nadal, trobo que queda molt bé!!

I a fora del paquet, també hi vaig fer un arbre amb branquetes, per trencar una mica el color del paper craft.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada