dilluns, 8 de desembre del 2014

AI

Des de fa un temps, que amb un grup de noies fem l'Amic Invisible. Una manera  de demostrar-nos que ens tenim estima i perquè no, també fa esperit nadalenc, ja que intentem que al detallet hi acompanyi una postal de nadal feta per nosaltres per desitjar-nos unes bones festes!!

Fa dos anys em va tocar la Laia, i li vaig fer una cistellet de roba i una postal amb feltre
Aquests ocellets de scandinavian stitches queden bé a tot arreu! En aquesta ocasió vaig seguir el tutorial de ayumills.blogspot.com amb alguna variació de mides i de model.

La postal és feta tota amb feltre i cosida


 
L'any passat em va tocar la Joana, a ella li vaig fer una bufanda-coll amb forro polar i una postal convencional. Però em va semblar poquet i li vaig fer tres penjolls per l'abre, un per cada tresor que té! personalitzats amb els noms
 

Vaig seguir un tutorial de telamarinera.blosgpot.com una botiga fantàstica amb un blog encara millor!

Uns bastidors petits per penjar a l'arbre, una idea que vaig trobar al pinterest

 
 
 
Aquest any... us haureu d'esperar a què la meva AI ho rebi! ;)
 
 
 
 

1 comentari: